למה כדאי למכוני כושר להתקדם למוקד טלפוני בענן?

איזה עסק לא מעוניין בשיפור יכולות השיווק? בהגדלת המכירות? במתן חוויית שירות משופרת ללקוחותיו? אם אתם בעלי מכון כושר, סביר שאתגרים אלה ונוספים מעסיקים גם אתכם. פתרונות טכנולוגיים שונים עשויים להקל עליכם ברמה הטכנית, אך לעתים, הם מספקים גם תועלות ניכרות ברמה העסקית. כמו הנקודות שהזכרנו בהתחלה. אחד הכלים הטכנולוגיים רבי העוצמה שמספקים זאת, הוא המוקד הטלפוני בענן. במה הוא שונה מטיפול רגיל בטלפוניה בעסק?

מוקד טלפוני בענן – לשפר את התקשורת

מוקד טלפוני בענן, מהווה פלטפורמת תקשורת מאוחדת, שבאמצעותה ניתן להזניק קדימה את התקשורת שלכם עם הלקוחות. בין אם אתם מכון כושר קטן או הנהלה של רשת מכוני כושר ארצית, האינטראקציה הטלפונית עם גורמים שונים, בוודאי חשובה לכם מאוד. אך כאשר היא מנוהלת רק באמצעות נציגי שרות וטלפונים, יש כמעט תמיד עוד מקום רב לשיפור. שימוש בשירות מוקד טלפוני בענן כגון זה שמציעה חברת Voicenter, יוכל לתרום לכם בשיפור השיווק, שיפור המכירות וקבלת ייעול מתמשך לתהליכים עסקיים שונים. כמו כן, הוא ישפר את שרות הלקוחות, על כל ההשלכות החשובות שיש לכך. כיצד?

כך תשפרו את שירות הלקוחות

שרות הלקוחות שלכם וחוויית השירות של הלקוח, ישתפרו תודות לשילוב התועלות הבא:

  • חסכון בזמן ללקוח – באמצעות היכולת לנתב את עצמו לבד ובמהירות לשלוחה מבוקשת. גם תודות להעלאת פרטי הלקוח והיסטוריית האינטראקציה שלכם איתו בפני נציג השרות, ממערכת ה-CRM. כל זאת, באופן אוטומטי ולפני מענה הנציג לשיחה.
  • לחזור ללקוח בזמן שנוח לו – אם לקוח מגיע לאתרכם ומשאיר את מספר הטלפון שלו בטופס יצירת קשר, מתי תחזרו אליו? באמצעות שרות שיחה חוזרת (Callback) שכלול במוקד הטלפוני, החזרה ללקוח יכולה להתבצע מיידית!
  • התאמת נציג מיטבית – המערכת מסוגלת לזהות את הלקוח המתקשר ולאפשר ניתוב השיחה בהתאם לכך. למשל, לנציג שרות שמדבר בשפתו.
  • תיעוד יעיל שתורם לשיפור השירות – כל שיחה עם לקוח מתועדת אוטומטית, היישר למערכת ה-CRM. זאת, אם רוצים, כולל הקלטת השיחה.
  • אימון ושיפור יכולות הנציגים – בסיוע תכונות כגון האזנה, לחישה והתפרצות לשיחה שבהן המנהלים בשטח יכולים להשתמש.

 

 

תועלות נוספות שתקבלו מהמוקד

שימוש במוקד טלפוני בענן, מספק בבת אחת אוסף רחב של אפשרויות חדשות ותועלות פוטנציאליות. מעבר לשיפור שרות הלקוחות, הדבר מתבטא למשל ב

  • שיפור השיווק – יכולת להשמיע מסרים שיווקיים בזמן המתנת הלקוח למענה, בהתאם לזיהוי האוטומטי של הלקוח. כלומר, מסרים שיווקיים שמותאמים ללקוח.
  • אוטומציה שמקדמת חסכון במשאבים – האוטומציה שמערכת כזו מכניסה לפעילותכם, מסייעת לחסוך במשאבים. למשל מנגנון חייגן אוטומטי. מדובר על משאבי זמן, כוח אדם וכמובן כסף, שתוכלו כעת להשקיע בדברים אחרים. כמו כן, מאחר שזהו שרות ענן, משלמים רק על היכולות שבהן משתמשים בפועל. עוד דוגמה עדכנית מעניינת לאוטומציה, היא עבודה מול מאגר "אל תתקשר אליי", בהתאם לרגולציה החדשה בנידון. המערכת תבדוק עבורכם מאגר זה לפני הוצאת שיחה, בכדי לוודא שעומדים בדרישות החוק.
  • ניתוח מידע – הטיפול הממוחשב באינטראקציה עם הלקוחות, מאפשר גם לאסוף ולנתח מידע חשוב על התנהלות זו. ממשק הניהול של המערכת, מספק מבט על בזמן אמת על המתרחש בה. למשל מידע כגון כמה שיחות נמצאות בהמתנה או מהם אחוזי הנטישה. משלים זאת, מנגנון קבלת דו"חות יעיל.

לסיכום

אם כך – כדאי או לא כדאי? הדבר תלוי כמובן בשיקולים האישיים שלכם. אבל תמיד ישנו היבט היחס, שבין התועלות האפשריות לבין ההשקעה הנדרשת. מבחינה זו לפחות, מוקד טלפוני בענן כדאי בהחלט!

נגישות