אם בעבר אושיות בתחום הספורט התפרסמו בתוכניות הטלוויזיה, כיום ניתן לומר כי מתחוללת מהפכה של ממש בתחום וכי מי שרוצה להצליח חייב להתמקצע בתחום של הרשתות החברתיות. כיצד תוכלו לעשות זאת ולהפוך למאמנים מצליחים? הנה הסודות.
אושיות רשת בתחום הכושר: כך תנצלו את הפלטפורמות החברתיות לצורך מינוף העסק
תחום הכושר ומאמני הכושר בפרט נחשב לאחד התחומים התחרותיים ביותר. למרות שהפוטנציאל עצום, לא מעט מאמנים (בוודאי מתחילים) מתלבטים בשאלה כיצד למנף את העסק לצורך יצירה של קהל מתאמנים נאמן. אם בעבר הלא רחוק אושיות הספורט המצליחות הופיעו לרוב בתוכניות כושר או בעיתונים, כיום ניתן לראות לא מעט מאמנים אשר הפכו למצליחים בצורה בלתי נתפסת דרך הרשתות החברתיות. למעשה, הרשתות החברתיות ובפרט אינסטגרם הפכו לכלי שיווק ופרסום ראשון במעלה ובשל כך הוא מהווה פוטנציאל עסקי עצום בעבור מאמנים אך גם בעבור מתאמנים חובבים. גם אם אין לכם הכשרה מקצועית בספורט ואתם רוצים למשוך אחריכם גולשים ומתאמנים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קניית לייקים באינסטגרם דרך חברה מקצועית המתמחה בתחום. ככל שמספר הלייקים שלכם יהיה גבוה יותר, כך תוכלו למנף את העמוד שלכם לכדי יצירת שיתופי פעולה עם חברות ספורט ובכך להרוויח שתי ציפורים במכה אחת: מספר עוקבים רב יותר ובהתאם לכך גם יצירת הכנסות.
העלאת תוכן באופן תדיר
חלק בלתי נפרד מהצלחה של אושיות רשת ובפרט בתחום הכושר טמון קודם כל בתוכן. התוכן שלכם חייב להיות רלוונטי לצרכים של העוקבים ולכן התאימו את עצמכם מבחינת התוכן אותו אתם מעלים, כאשר מומלץ שלא להעמיס על הפיד בשלבים הראשונים, אלא לעשות זאת בהדרגה באמצעות העלאת פוסטים קבועים בהתאם לצרכים של העוקבים שלכם. אם לדוגמה רוב העוקבים שלכם הם נשים בהיריון, התכנים צריכים להיות מותאמים להן כולל טיפים ועצות שיעניקו ערך מוסף. ככל שהעלאת התוכן תתבצע באופן תדיר בשילוב של סטוריז (עם קצת הדרכה – תוכלו להעלות סטורי מושלם) תוכלו למנף את העמוד שלכם ולחשוף אותו לקהל משתמשים רב. הקפידו להשתמש בהאשטג כמו גם לוודא כי הפרופיל שלכם ציבורי ולא פרטי, ומדי פעם כדי לקלוע לצרכים שלהם מומלץ להעלות סרטונים או אפשרות לשאילת שאלות, כך שתוכלו להיות ממוקדים עד כמה שאפשר.
יצירת שיתופי פעולה
יצירת שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה שלכם. שיתופי פעולה כאלו יכולים למנף את העמוד לצורך חשיפה לקהלי יעד נוספים, וככל שמדובר במוביל דעת קהל עם מספר עוקבים רב (כפי שהצגנו לכם בתחילת המדריך) כך תוכלו להבטיח כי תהפכו בעצמכם לאושיות. לסיכום, תוכן איכותי המשולב עם קניית עוקבים ויצירת שיתופי פעולה מהווה את הבסיס לקראת הצלחה – ומינוף העמוד העסקי או הפרטי בתחום.